BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, September 27, 2009

kebuntuan

skang da masukminggu ke tiga aku cuti. sabtu ne aku dah kena balik hotel aku. ermmm
semakin dekat aku nk balik, makin serabut jdnya.

sesak nafas menguasai diri. aku jd tension. bkn sbb nk balik ja. sbb aku blom buat apa yg ptt aku wat. n aku buntu tuk cri jalan keluar.

aduyaiii!!!!!!!!! aku x leh wat pa.. tu yg paling aku sedih. n aku taw dek sbb tu nnt akan dijadikan alasan tuk aku jgn balik minggu depan. (da taw da) sedih siot!!!

Ya Allah... memang benar kau berikan keluarga aku kegembiraan. kau berikan kami kesihatan. dan kau berikan keluarga aku ketenangan. Ya Allah aku mohon kepadaMu, kekalkanlah ia.

myb it better dr rezeki melimpah ruah tapi keluarga aku gembira.. myb inilah yang terbaik wat kami sekeluarga. Alhamdulillah....

0 comments: