BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, October 17, 2009

tak di dugaertahun lama

bertahun lamanya kami bertemu semula. katanya 'jodoh kita kuat' aku tertawa. aku tahu itu cuma gurauan. malam tu, aku tak tahu kenapa semuanya dikenang semula. dr kmisekolah rendah sehingga sekarang.

masih aku ingat. tme tu standard 6 g. dia ajk aku kapel. aku tolah.. second tme f1 aku still tolak.. kata aku 'akal aku pendek lagi' hahahha but tme f2 aku kapel ngan dia. sampailah f3 kmi putus. sbbnya biarlah rahsia. salah seorang antara kami mengundurkan diri. then f4 dia ke skola teknik. mlm itu aku sangkakan berakhirlah kisah aku dan dia. setelah aku gagal mencari dirinya. selama 3 tahun aku berdoa. hari jumaat aku bertemu kembali dengannya. aku bersyukur

katanya aku masih lagi aku yang sama. wayar putus katanya.. apa yg besrtnye tthn depan dia turut mengambil diploma di polimas.. cuma jurusan sja yg berbeza.. xkisah lah jnji dia dekat ngan aku. hehhehe

dia ckp ngan aku yg awek dia skang dak perak. lepas kami putus dia kapel ngan sorang bdak kat teknik dia. then lepas 3 thn putus. dia ckp dia frust nonggeng.. then dia kapel g ngan dak perak ne.. aku juz doakan kebahgiaan dia.

aku ingat g tme 1 tuisyen dlu.. tme kami da x kapel, dia hempuk nset bab gado ngan awek. aku la p kutip n simpan smpai blik tuisyen.. tme tuisyen pun kami rajin bergado. ahaks. sampai ckgu tuisyen kata 'nk gado p padang' hahahha. mengenang semua ni aku boleh gelak balik.. yang paling aku x leh lupa aku paksa dia nyanyi kat pasar.. semuanya aku ingat. kenangan terindah walaupun pedih.. pedihnya ntah la kenapa. but aku still gembira bab dapat jumpa dia blik.

0 comments: