BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, March 29, 2010

akoo dan mereka



ne lak gmbar dak2 sekolah aku dulu... klaz 502 dihati. hahaha byk kenangan ngan depa. yg paling aku ingat cmnaa kami satu klaz tukus lumus tyme ari kemerdekaan. at laz hadiah milik kami.. bercuti ke KL. aku rindu ampa semua. kalau la kita leh kumpul skali semua mcm ni kan bez? masalahnyaa semua cuti x sama. laz aku jumpa dengan wa. eh dengan syahril, sean. tu pun sbb aku sekali2 g kedai sean.skang masing2 da makin bz. nk jumpa skali pun da x leh.. syahril jauh kat dungun. sean kat kulim, najwa kat uia ngan pern, afifah ngan pak dan kat penang, azie fara kat perlis, fizi ja dengan aku, yana lgla plak jauh kat n9.. huhu rindu ampa semua sgt..
rindu kat kwn2, cikgu aku yg tahan ngan prangai aku hihi, n sekolah aku... aku akan crimsa tuk balik ke sekolah tu t. insyallah. aku akan kembali.. teringat lak nk jenguk cikgu2 aku





gmba ne membe2 sengal chatterz tegar room n9 1 !!! mmg tegar gila diorang neh.. tyme aku rsa sonok, boring, marah nak2 kalau aku sedeyh, diorang la aku crik.. x yah cita pun masalah aku, aku sndiri akan gelak smpai sakit pp. n then masalah aku ilang cmtu ja.. itu penangan dak2 ne.. aku respect diorang cam abg ngan kakak aku.. tanpa diorang sedr, diorang mengajar aku sesuatu setiap kali aku bersama mereka. malangnya aku belom berkesempatan untuk bersemuka dengan mereka. jarak memisahkan. diorang semua jauh di selatan dan aku di utara. da bpa byk gath diorang anjurkan, dan bapa byk jugak ahli bertambah namun aku jugak yg x nmpak btg hidung lg. identiti rahsia. sungguh jika aku berpeluang memang aku nak sgt face to face ngan diorang. rsanya aku yg paling mude kowt antara mereka. hihi tapi aku taw mesti ada yg kata " akak bru 16 setgh" aku kenal sgt ngan ayat neh hahaha




dak2 klaz akoo tyme kuar g VM.. sorang lelaki berdiri tu jea bukan dak klaz aku, dak banking. dr kiri berdiri atin, daybiel, nad, myla, yg duduk mira ngan fizi XD.. bez sgt ari yg kami kuar ni.. smpai aku letey.. hahaha



semua org...
semua dalam doaku

0 comments: