BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 23, 2012

tdak tuk kali kedua

hye.. dah lama aku x menapak kat sini kan... minggu ne result aku kuar.. but i dun wanna talk bout it.. aku takut.. rsa cm nak nanes bila ingat result nak kuar..

minggu depan result upu keluar... aku risau bila duk teringat ot terfikir whether my lil bro dpt x intake university.. hrmm.. aku dah penah rsa mcm mna kecewanya aku dulu. bila aku buka check semakan keputusan panggilan university, tertera

"HARAP MAAF. ANDA TIDAK DITERIMA MASUK"

aku penah rsa kecewa itu. terdiam aku hari jumaat tuh. smpai mak tanya kenapa aku termenung bru aku sedar blik. air mata x keluar. aku terkejut. tyme apa yg ada dlm fikiran aku cmni

"what?! aku dpt 3A pun susah nak dpt?"

mlm tu bru aku nanes. bru aku pasan satu hari tu aku x mkn n aku x teguq sapa2 dek rsa kecewa teramat sgt..

so utk adek aku biarlah aku cek nnt tertera

"TAHNIAH. ANDA DITERIMA MASUK"

untuk adek, rsa kecewa itu akux benarkan bersarang dihati. semoga ALLAH SWT makbul harapan dan doa aku. kecewa, tidak utk kali kedua. insyallah :)

0 comments: