BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, July 21, 2012

sumthing weird

dekat mak ayh nak blik dr umrah, sebelum aku ke KL, aku sedaq aku alami stress. aku x tension, cuma aku rsa beban n stresslah... muka aku berminyak, kepala aku rasa berat, aku kerap rsa nk nangis tp aku tahan, aku pendam apa aku rsa. dugaan dtg mcm2 cara yg aku x tertepis utk hadapinya. yg aku tanam dlm diri, aku kena kuat n aku kena hadapi semua sampai mak ayh aku blik.

tp semuanya berlarutan. aku semakin jd nak marah, aku sensitif. then, aku tertanya-tanya. apakah kehidupan aku yg sebelum ni penuh dgn kekecewaan sehinggakan aku jd begini. apakah ini masanya 'zaman pemberontakan' aku. aku terasa urat2 di dahi kiri dan kanan tegang n timbul. n sekali lg aku pendam semuanya. hanya kata perlian bila aku 'rehat' lbh masa ku terima. klu aku ceritakan pun, mereka fahamkan. alih2 ayt ni gk kuar "p la mkn ubt". aku sendiri fikir yg aku x perlukan ubat. yes. aku cuma perlukan masa utk bertenang. aku mmg nmpak ok tp dalaman aku x. itu yg aku rsa. sokongan moral? nahhh yes i need it tp aku rsa x dak sapa faham.. myb sbb aku terlalu nmpak 'okay' dimata merka.

kbye

0 comments: