BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 21, 2012

entry ni aku saja tulis. so apa yang kuar dari otak aku akan tertulis di sini tanpa do backspace semula. kau ada tersalah taip ataupun reader x faham, buat2 faham sudahla ek

yes. sem aku dah nak habis. pejam celik pejam celik dah habis sem 3. wait. intro x dak kena mengena dgn apa yg dalam otak aku td,. ishhhh.  ok. there's one person yg skema yg buat aku tertanya bagaimana kehidupan sosial dia atau lebih tepat lagi bagaimana dia yg sebenar. yg tak tipu. aku dun thinnk dia seskema itu. but then dah aku ni suka sgt tgk org so aku compare wif si Bucuk. Bucuk is one of my friend so du worry about his name or what eva. bucuk yang aku kenal dalam klaz gila fokus. tapi kat luar klaz yang RABBI. x leh nk control gila2 dia. hahaha. but when i talked about this guy, i met him when my fren bring him a long with us. aku pun okay la x dak apa2. sekali bila dia bukak mulut,, nahhhhh pemikiran dia, cara dia cakap, gaya dia lontarkan intosi yeah skema but frankly, buah pemikiran dia banyak n off course i'm shock.

back to early aku tertanya itukah dia yang asli? n aku tersenyum n i duo why maybe something weird yg otak aku fikir. dah dpt org mcm ni aku makin teringin nak tahu siapa dia. but satu hari x ckup untuk aku siapa jejakan skema ini.

x salah jadi skema n topik ni juga bkn masalah skema. just aku nk tahu bagaimana dia? mesti korang x faham kan? ermmmm maksud aku x kanlah dia hanya ada satu perwatakan. hrmmm...

jaga2 ada yang memerhati

0 comments: