BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 3, 2017

Jagakan Mereka



Ya Allah,
aku bersyukur malah aku terasa ini antara anugerah paling terindah untuk aku
kau kirimkan lagi insan2 baik ini 
terima kasih adakan mereka di sana
alhamdulillah alhamdulillah alhamdulillah
tiada apa yang aku pinta, selain jagakan mereka.


Jagakan mereka Ya Allah. 
kerna dengan izin MU
mereka banyak membantu aku
entah mereka sedar atau tak,
 aku tak kisah
apa yang penting, setiap dari mereka punya kebaikan sendiri
setiap dari mereka punya hati yang murni

Jagakan mereka Ya Allah
kerna dengan izinMU
di saat aku perlu bantuan mereka ada disamping ku
sepantas kilat menghulur jasa
tanpa berkira, tanpa peduli kerja yg mereka sedang gigihkan

Jagakan mereka Ya Allah.
kerna Dengan izin MU
disaat aku berduka di sana
mereka menghiburkan hati ini.
entah juga mereka sedar atau tidak,
tak pula aku peduli
kerna setiap tingkah mereka, itulah originality mereka
merekalah penawarnya

Jagakan mereka Ya Allah
kerna aku tak mampu membalas jasa setaip dari mereka

...Jagakan Mereka...

0 comments: