BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, May 19, 2009

what should i do?! ( zhen me ban )




ianya berlaku lagi. kali ini ia membabitkan kumpulan yg besa. dan aku...
knapa pemikiran aku bertentang dengan org yg pling rapat dengan aku? adakah kerna aku ingin buktikan sesuatu. atau amarah dalam diri aku yg membuatkan aku bertentangan dengan mereka. maafkan aku

apa yg da belaku macam cermin. sekali cermin diguris, kesannya takkan hilang kan? macam tu lah parut yang masih berdarah dlm hati aku. hirisannya semakin hari semakin dalam. aku cuba ubatinya. sia2 jek

hati aku terpalit rasa tak sedap antara kami. demi mereka yg aku syg, ini semua dipanggil hipokrit. depan aku senyum. dlm hati ingin saja aku hamburkan semuanya. percayalah. jika begini jadinya ia akan berlarutan. n i cant make dunno

peace

0 comments: