BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 30, 2009

502

7 tahun hampir berlalu. (tersenyum) 1 jangka msa yg lma aku asa. ingatan aku masih kejap waktu tu.

hari hujan lebat. lepas tamat klas aku trus melangkah dengan malas tuk blik di+ dgn mood aku yg tersgt2 moody. seda x seda membe aku turut di blakang. percakapan mereka ku dgr dgn jelas sehingga membuatkn aku tertawa.

sahabat,
kamu terlalu memahami insan ini.
adakalanya aku takut mendekati kalian
takut andai aku tdak dpt berikan yg terbaik buat kalian
meskipun itu bknlah kalian pinta

sahabat,
7 thn,
kini masing2 membwa haluan sendiri
rndu aku masih pda kalian
doa aku juga sentiasa bersama kalian

msih aku ingat
1 kelas x sebulu
bla bulan kemerdekaan hampir tba
pertandingan menwarkan hadiah yg ckup2 lumayan
kita bersatu wlaupun msih x sebulu hahaha
penat lelah ditanggung bersama
seminggu berhempas pulas
akhirnya kejayaan milik kita

hari itu bknlah akhir penamat hubungan kita semua
biarpun msing2 sedar
selepas hari itu
susah utk kita berkumpul bersama lg
x mampu tuk aku kikiskn kenangan waktu sekolah ini
terlalu byk kalian mengajar aku
erti sahabat.
itulah kenangan paling berharga pd aku
ingin skali aku bertemu kalian lg
msa menjd penghalang
byk yg menuntut msa aku dan kalian
moga kalian bahagia selalu

~peace~

0 comments: