BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 27, 2009

lalui minggu yg panjang

1st tme aku bke pose tanpa kuarga. aku ingat lg hari tu
bru seteguk air aku minum, air mta mengalir laju. sedikit pun tdak ku jamah mkanan yg ada didepan ku. mujurlah room mate berjaya memujuk ku utk mkn juga. aku mkn terlalu sedikit. hari ke empat aku pose di poli, aku tersgt lapar. aku nmpak lauk yg sgt ku gemari. setelah aku berbuka rsanya tdaklah seperti yg aku idamkan. klu stakat tawar n masin aku leh than. mmg x sedap. x samapi dua suap aku tinggalkan makanan itu. aku berbuka hanya dengan roti coklat. mujurlah ada juga mknan.

esknya aku pening kepala n sesak nafas. bdan aku selemah lemahnya. bibir aku pucat n menggeletar. alhamdulillah. Allah kurniakan sahabat2 yg cukup prihatin wlaupun ada yg dikejauhan. x krg yg bg nasihat. yg dtg urut. yg menceriakan aku. semuanya. aku cukup berterima kasih pda mereka. budi mereka x dpt aku blas. terlalu byk aku susahkan mereka. ada yg dtg ke bilik semata2 nk pastikan aku dlm keadaan baik. x krg yg anta msj. memberi kta dorongan dan semangat. tanpa kalian kawan. aku pasti tersungkur minggu ne.

maaflah kerna terlalu byk menyusahkan kalian. budi kalian hanya Tuhan yg dpt blas.
hari ni aku blik sekali lg pelbgai dugann terpaksa aku tempuh. kelas dibatalkan, sesak nafas akibat kesejukan. lalui perjalanan yg sgt pnjang. brulah aku samapi dgn slamamt ke rumah

0 comments: