BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 21, 2009

2012

aku bru balik dr tgk cita 2012
menakutkan mengerikan dan insaf
mmg sesak nafas tgk cita ne
dan aku tak terlepas dr berfikir
beginikah sewaktu sangkakala ditiup
subhanallah
aku mengucap beberapa kali dalam panggung
mmg aku tkt
batas pemikiran x membuat untuk aku berfikir lebih onjang
inilah kuasa ALLAH SWT
nauzubillah jika ia benar2 berlaku
dan kita semua tahu dan percaya ia akan berlaku
hanya masa dan ketika kita x tahu
DIA telah menjanjikannya
saat itu pasti tiba
aku terasa kerdil di sisiNYA
malah aku terfikir
"cukupkah amalan kununtuk dibawa berjumpa denganNYA?"
"adakah ia cukup untuk menyelamatkan bukan sahaja aku, malah umat manusia agar terlepas dr seksaan neraka"
astrafirullahhalazim
TUHAN MAHA BESAR DAN MAHA AGUNG
mungkin keinsafan ini sesaat cuma
namun sebagai manusia
kita salaing ingat memperingati
jika sesiapa tgk cita ne tp x tkt
myb dia tdo waktu tgk hehehe
perbanyakan amalan dan entiasalah bertaubat dan memohon keampunan

0 comments: