BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 30, 2009

aku da bosan!!!

hari ni da cukup buat aku rsa penat!
skang palaaku pening.
apalah nasib aku ne
satu hari kena marah
kut btul xpa
kdg2 aku terasa gak nk luahkan apa yg terbuku dihati
but tahu je la kesannya nnt
demi mereka
aku sabarkan hati
adakalanya aku menangis sendirian

aku gak bertanya sendiri
bila semuani akan berakhir
aku bukan menyesali atas apa yg jd
tp keadaan skang bagaikan memaksauntuk aku trudd berdiam
dan itu menyakitkan aku
ia melibatkan terlalu byk hati
jika aku luahkan myb byk yg akan terluka

aku menulis bukanlah ingin melampias rsa kecewa
aku menulis kerna inilah cra utk aku hilangkan sedikit rsa yg ada dlm diri
biarkan bukan semua yg aku luahkan
huhu
kadang2 aku mengambil jalan untuk tidurjea
nk release tension
kalau blh tdur xpa
klu x
nasib aku la

0 comments: