BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 9, 2010

11 Februari

esok adalah harinya. umoq aku cukup 19. da besar pun. wakakaka. aku berkongsi tarikh lahir dgn 2 org. sorang zaman sekolah dlu yg soang lg zaman aku di uitm. sblum terlambat walaupun mereka x tahu, hepy bezday to me, shakir and etc hahaha. malas nk sbut g soang. n x salah aku rtu ada yg bgtau aku ada 'kembar' dlm klas. ingatkan dlu jea time skolah. smbut sma2. besh sgt time tu. tp skang dia ada di KL. knapa lah jauh sgt g merantaw hahaha

aku tak tahu mcm mna dak2 3 org ne akan smbut besday, but aku ntah la semlm some one text aku n ajk aku g kedai. lantaklah celebrate kat keai tepi jalan pun n aku hargainya sbb bru jea blik da rncang ajk kuar. terharu gila ngan kwan aku yg soang neh. selama ni pun aku anggap dia mmg soang yg x dak perasaan. hahaha

tepat kul 1200 pg ne da msuk 19. pukul 8-10 ada klas then aku huray...eh x leh huray :( ada saimen banyak kena anta pas cuti. seb bek lecturer aku bg msa +han sempat aku wat yg pnting dlu hrmmmmm...

oklah. ini juz selingan sblum aku smbung study g. mlm ni ada test huhuhu tatut hehehe
so 'kembar-kembar lain mak lain ayah' sekalian. hepy besday dr aku dan untuk ku jua XD

0 comments: