BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 9, 2010

arghhhh

(blushing) ^^
nk cita malu, segan
x tulis aku gak yg pendam prasaan
hehhehe
actually aku brujea knl dia
dlm sebulan lbh
first aku nmpak dia, aku ada penilaian aku sndiri
but aku try to ignore him
today, someone told me that i have 'twin'
i shocked
i ask who?
she said, someone that i try to avoid
haaaa????

no way!!!
x kanlah aku kongsi tarikh lahir yg sma dgn dia??
nk wat cmna
itulah kenyataannya
itulah yg terzahir
ddlm hati agk besh hahaha

tp td bila aku kuar klas
ntah knapa jantung aku dup dup dup
pelik...
sblum ni x lak cmni
aku klasifikasikan sbgai mainan prsaan jea
fokus aku skang diploma
aku x nak kuar dr landasan
walaupun itulah yg terindah

aku ingat lg bila aku cita kat kak
kak tanya
"sampai bila aku nk tunggu"
aku diam
dlm hati aku menjwb jugak "sampai kapan pun" XD

0 comments: