BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, February 1, 2011

aku dan satria neo



cam na aku nak start ea?
hehehe
sebenarnya bnda ni macm aku yg slalu.
just 4 fun...
aku suka sgt dgn satria neo. nk kalau kena dgn kaler yg aku minat
perghhh
cuba bygkan sejenak mcm mana kalau aku yg drive???
x mampu aku nak bygkan.. kena bawak btul2 bru best
kebetulan masa family aku nak beli keta, aku masuk paling lambat dlm kedai keta tuh
then, aku terpandang satria neo yg betul2 ikut taste aku
aku masuk dlm kedai n cri adek aku  yg tgh sama2 duk dgr saler tu 'berceramah'
dgn tak tarik adek aku ketepi aku dound direct cmni ja
aku : adeq hg nampak dak satria neo tu. agak2 sapa punya ar?
adeq: kalau hg taw tuan dia pun kenapa?
aku : aku nak tanya la bapa dia nak tolak kat aku keta ni
adeq: ceh hg ne aku ingat apa la tadi. tp smart kuwt
Aku : smart kan? nak2 kalau aku yg drive
aku terdgr bunyi deheman yg ntah sapa2 buat.
mata aku tertumpu kat satria tu ja
then dgn tak semena mena aku menyampuk dalam 'ceramah' tu
aku : skang market satria neo bapa ea?
saler tu pun blurrrr 
blur pasal apa pun aku tak tahu.
ayah da start tgk aku pelik. aku ajak adek p usha keta tu sekali lagi.
tyme sembang ngan adeq aku prasan yg saler tu asyik tgk ja bila aku belek keta satria tu
dlm aty aku : usha pa tak taw.
kedian, bla aku nak blik baru la aku taw mamat saler tu tuan punya keta satria neo.
aduhhhh! 
mmg siot aku malu
dah la aku sound adek aku depan2 dia
sekali dia tuan punya keta tu. kali kedua aku g mcm nk sorok muka aku lam tangki minyak keta display
nasib baik tak muat
hahhaha
n sejak dari hari tu. aku nmpak satria neo dia, dia park kat blakang kedai
eleh!
ada duit sok, aku beli sndiri
gua make up elok2
touch up enjin skit
tp cam besa
mana gua nak seluk poket wehhhhh
itulah cita sedikit sebyk aku bersama satria neo.
spek tu kena mengenanya kebetulan aku bli then bru aku terperasan sma dgn mamat saler tu lpas ditegur adek aku
bez tyme memori?
rsanya tak kuwt
keh
.......chow.....

0 comments: