BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, May 9, 2011

x taw

minggu pertama aku start cuti ja.. kaki aku mula da x duduk diam.. elok ayh blik ke Setiawan aku mula melangkah ke KCS umah sepupu seperti biasa asal cuti mmg aku pergi... mlm tu mlm story telling.. msing2 cita la kehidupan masing2 kira cm update la hahaha esok tu, pakteh aku bwak kami g jln Gurney nk cri sofa bru yg pling penting p mkn tmpat bez.. alamak! lupo plak nmo tmpat tu... pusing punya pusing lazly kami msuk gak plaza gurney n dpt cri sofa.. saat yg dtggu tlah tiba.. lunch tyme... sedap o0o0o0o0 thanks pakteh


lepas dr ari rabu aku blik umah, ari kamis ptg tu bermula plak journey aku ke INTAN amik mak dulu dr tmpat keja trus ke setiawan perak... ambil ayah untuk ke puncak alam mengambil pulang kakak ku yg ngada2 x nk blik nek bas.. tp ye la da brg byk kan.. dr sini aku da jd juru pandu.. smpai kat ayh hmpir maghrib... kami truyskan perjalanan ikut jln kampung dr stu kami ke sekinchan mengambil idrus saidi.. perjalanan agk kacau bila mlm menjelma kerna aku hmpir x cam jln dan ayh dgn rabun.. mujur sja adek mata dia terang skit.. dan ayh hanya mengikut arahan.. kalau kami kata potong ja treler depan tu, dia akan buat.. adventure kan perjalanan kami? smpai di sekinchan, kami terpaksa patah blik kos tertinggal idrus ahahahah lawak2 da la dgn blom dnner.. berhenti dnner di sekinchan sebelum meneruskan ke INTAN di mont kiara... siapa sangka kami akan berjln2 dahulu di klcc biarpun da lewat mlm? hahaha big clause to u bro.. then bru la kami blik tdoq... esok pg tu... cm besa kami tga org bgn lewat... ayh adek idrus sembhyg jumaat di perjlnan.. mujur jumpa masjid di sg buloh..... lunch di sg buloh dlu bru g kat kak.. smpai dipuncak alam.. kami meneruskan perjalanan ke nilai, nilai ke lenggeng... di sinilah byk drama yg berlaku smpai aku pun rsa x pyh nk cita.,..

mlm tu kami g tgk kapal terbang naik.. g datran nilai lg sekali.. ingat nk naik bkit broga, tp masa x mengizinkan.. pastu kami amik keputusan tuk blik je trus INTAN sal penat dgn keja gtong ryong di kg td. so kami marathon movee mlm tu.. hahaha keesokan arinya, brulah kami bertolak blik ke sekinchan hntar idrus yg seblum tu kami sempat berjalan area sekinchan.. g tgk padi.. g tgk terusan n g tgk laut 3 layers.. kat sini la aku terkena dgn idrus.. aku ingatnya laut 3 layers tu apalah.. rupanya kaler air tu yg 3 layers hahaha ngek toi! lepaz tu kami pulang semula ke kedah

mcm tu la cuti aku dlm seminggu awal...

0 comments: