BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 13, 2011

cerita minggu ne

first thing first rsa cm lama plak aku x tulis entri kat sini kn hehehe. mcm yg da sedia maklum aku da start pun berkuliah. sepanjang hampir 3 minggu aku kt merbok ne, semuanya ok ja cuma bahang ke'bz'an dan ketension da pun trasa. lecturer yg menang award aku tuk sem ne lecturer Deveplopment administration aku.. dia sgt baik n aku boleh katakan amat baik.. dia kata klaz tu kami yg punya hahaha presentation pun ikut cra kami. leh plak lukjis komik. tp ne presentation biasa ja. bkn yg formal yg utk saimen besar tu hehehe... aku jd termotivate msuk klas dia.. thanks sir.. mmg aku m\target A klas dia ne insyallah.

satu hari tu amy bwak kami mkn kt bedong.. jauh x.. hahaha agk gila bila kami dgn x plan trus g bedong wat bodo tanpa memikirkan saimen yg duk tggu hahahaa

btw kuku aku yg rosak tu da x da.. mintak2 tumbuh balik la kuku aku.. da 3 kali bersalin kuku,... hihihi

hri tu plak aku cm sentap skit... gila ar ghupanya btul dia da jatuh hati kt membe aku... mcm sentap gk aku.. but cm besa aku try menidakkan rsa hati sendiri; xpelah x dak jodoh kut hahahaha tyme tu gk la yg amy bwak g bedong.. thanks amy.. w'pun hg tataw tyme tu aku tgh sedih, at least tyme tu aku da reduce sedih skit hehehe

td plak aku smbang pnjang ngan abg yg juai nasi lemak kt depan bsn :D aku pun tak tau cmna lih terramah plak an hehehe xpelah

buat abg nasi lemak @ along, thanks bro, u make me smile like a star this evening. :D

0 comments: