BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, June 30, 2012

dek kerna rindu

dek kerna rindukan merbok yg teramat, malam ni aku pakai baju pink yg kami buat masa sport day dulu yg sebenarnya lama dah aku letak x bersentuh dalam almari..

aku rindukan suasana merbok, kesibukan di sana. teman, kawan sahabat dan dia. macam mana kau kat sana sekarang..dek kerna ego aku x pernah kol hg. hrmmm okay stop bout him

aku rindu nk snap byk2 gmbaq. nk berglak dgn semua org. x bertengkar dgn mira. nk dgr eika ngan fai suh kami stop bergadoh.. dgn emy slalu baik.. klu kt klaz aku suka usik syud.. mai sewel aku, aku suka cucuk pinggang maznim. abis semua org aku kacau. paling x lih blah aku suka mesej ngan nana w'pun dlm klaz.

aku rindu tyme kami p tupah. aku rindu kami kuar makan ramai2. aku rindu diam2 kuar klaz pura2 p toilet padahal sepanjang jln p cri mknan lepaz tu msuk klaz wat derk ja.. wat cam xdak apa2 pun.. aku rindu waktu miss kata dia lapar, aku ngan icka kuar diam2 beli mknan. semuanya sal xmau kwn2 kena marah sbb waktu tu tgh presentation. so dr kena marah pasai dia lapaq, bek bli dlu bg lapik perut...

aku rindu saat aku n icka memilih utk kembali menggayakan old school utk ke kelaz.. aku rindu waktu kaki aku berat nk blik tetiap kali hari kamis. dan aku gembira bila ahad pagi aku disambut riang. aku rindu nak kuar pg2 cri nasi lemak utk satu rumah. aku rindu kuey tiaw basah masria

aku rindu hiruk pikuk klaz. gurau senda. nak2 bila ehsan ngan mira celoteh... mestey ramai back up tlg gelak... yg paling kuat gelak kat mira bila smpai rumah, aku la. smpai berdarah bibir sbb waktu mulut aku kering tp nk gelaknya pasai, hamiikkkk kau.. aku rindu bila tetiap pagi bebel kak mira.. asal nk g klaz ja.. mestey kena ingatkan dia sumthing.. pastu dia bawak jalan2 nek keta amy.. maklumlah keta latu (buli)

aku ingat aku mengalirkan air mata terharu aku bila aku cuba buat 12 jam sajak tanpa henti. sokongan kwn2 aku cukup bermakna. seikhlas hati aku cakapa, aku tak boleh buat kalau xdak mereka. aku dah nak give lepas subuh. 8 lbh baie ngan muadz smpai. pkul 10 aku dah mmg betoi2 nk gv up tp aku nmpak kwn2 aku kat sebelah aku. tyme tu la aku rsa terharu sgt...

kalau nak cita bab merbok mmg byk..... sgt byk.... tapi aku bangga. aku bangga dgn kwn2 aku. semua org ada tekanan masing2 sewaktu struggle nk hbiskan diploma. akhirnya kami berjaya.

0 comments: