BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 21, 2017

sayang

sayang?
apa tu sayang?
aku pun dah tak tahu makna dia
dulu, kalau aku terdgr perkataan ni
off course aku senyum sampai ke telinga
even kawan2 aku yg sebut
"oi sayang, jom makan"
cita dulu, aku payah nak sebut perkataan tu
kecuali kalau aku nak marah
hehehe
it just like berharganya makna dia
to be honest, dekat 'dia' dulu pun jarang aku nak sebut
but then, bila dah jadi camni
aku balik tertanya-tanya
aku tau lagi ke maksud sayang
bila ada kwn2 yg ckp
"oi sayang, jom makan"
benda tu dah x buat aku senyum
hati aku dah keras sgt ka lepas dia x dk
hati aku dah jadi great wall of china ka
even perkataan tu dh jd x dk makna
aku boleh sebut laju ja
cita dulu, sayang tu aku simpan kejap dlm hati
bila hati aku dah berkecai
bila hati aku dah jadi puzzle 100,000 pieces
malaih dah nak cantum balik
orang kata "carik2 bulu ayam lama2 bercantum jugak"
ntahla...

0 comments: