BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 27, 2018

27.03.2018

semalam aku terlupa yang kawan Lan nak mai. So, i talk like nothing happen. Being crazy. suddenly terdgr "Emmmm can you help me miss?"

n i was like "hang sapa?" tapi mata aku cuma terarah kat Lan. Nak tanya sapa dia, dalam masa yang sama nak geram pasai, kenapa x bagi signal dia ada kat sini. so that, we greet each other.

while, in the car, nak p process mybrain, aku ditinggalkan dgn dia. what?! awkward man..... he was like 36 something. nothing going with his age la. suddenly, nk tmbah awkward tu, lan siap ckp "Ken, kau terhutang budi dengan Nad. kau kena blanja dia" weii aku tak buat semua tu utk balasan lah dowh. dah la kawan tu beli sarapan pagi td. haish Lan ni.

something bad happened. tiba-tiba kak aku x sehat. i will not talk bout that. so, bila Ken tgk aku hampir stress, so he ask me to talk to him (ken nk amik phd dlm depression), i was thought why not, chit chatting with somebody like him. at least i got seken opinion.

suara dia. cara dia cakap, how he deliver what he going to says. everything was so smooth n half of it, aku agreed la. yg aku ni sensitive. dia ckp "sbb tu kalau nak nasihat Nad, x boleh ckp mcm diorang kt dlm tu. kena ckp slow2. lembut2." dlm hati aku 'i hate you bro. hang jumpa lemah aku.'

bagai ada satu semangat baru utk aku. thanks ken. hope u doing great at Kubang Kerian

0 comments: