BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, May 6, 2010

ilhamkan

dlu
disini kau yang ilhamkan sribu bahagia...
tapi kini
kau disana
kau ilhamkan aku sribu memori luka
entah mengapa aku merelakan kau pergi sedangkan hati aku tdak..
kau pergi...
maybe itu yang terbaik buat kita...

setiap kali aku ingat padamu
pastihati ku tersenyum gembira
sedangkan jiwa ku menangis duka
kerna hanya jiwa ku sedar
masakan pipit boleh terbang bersama enggang
pernah aku lontarkan 'siapa aku disamping kamu? myb bukan siapa2'
lalu kamu katakan 'sedar xpa'
tahu kamu jiwa aku menangis
tahukan empangan di tubir mata ku ini hampir pecah gara2 kamu
tahukah kamu sehingga kini aku masih berdoa bhawa semua ini hanya miimpi?
adakah kamu juga tahu bhawa hati ini masih menidakkan bnda yg pasti?

kadang2 aku terpikir...
knapa aku mengenali mu?
kenapa kau hadir dalam diari hidup ku?
namun utk menyesalinya, itu bukan aku...
sungguh bersama mu walaupun seketika sebagai teman
dan sebagai sahabat yg paling nakal
itu kenangan terindah
it neva b replaced
meskipun aku tahu
cuma aku merasakannya dan kamu tidak
tiada lg XD

0 comments: