BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 22, 2010

3 + 1 = 3 hati - 1 cinta

Wan <> seorang yang suka tersenyum dalam apa juga keadaan.. first time aku pandang dia, aku tahu pasal dia. rupanya dia satu course dengan aku yang bezanya dia kelas sebelah. dia cuma satu klas ngan aku dlm 1 subjek... aku tak pernah bercakap dengan dia.. aku kenal dia melalui satu laman sosial. di situlah kami berchatting sehingga ditakdirkan kami sekelas... brulah smbng... ahakz

Ril <> seorang insan dan sahabat setia yang sentiasa berada di sisi aku sejak sekolah menengah hingga kini. dialah sahabat, dia lah abang dan adik kepada aku. pernah hati ku terpaut dengan kebaikannya. sedar dr itu, aku cepat menghapuskan perasaan itu walau mengambil jangka masa yang ppnjang... XD

aku <> aku dikenali sebagai seorang gadis yang cepat melenting n kalau aku tak puas aty, time tu juga aku hamburkan semuanya. seorang yang berpewatakan kasar dan susah nak dengar nasihat orang. keras kepala namun dalam soal hati, aku kalah dengan diri sendiri. X(

0 comments: