BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, July 24, 2010

warkah buat si dia

kawan,
kamu masih tak mengerti apa yang ingin aku sampaikan di sebalik semua yang aku lakukan.. kenapa kau butakan untuk nampak semua itu. kenapa kau pekakkan telinga ketika itu semua adalah yang terbaik untuk kamu.. adakah kerna ego dihati? kenapa kamu nak nafikan realiti semua ni.... adakah kerna kamu fikir aku x layak untuk berdamping dengan mu? aku tahu aku x layak.. aku hanya kerdil.. sekerdil semua didalam belantara yang tiada siapa sedar akan kewujudannya... aku tahu.. kerna aitu aku lakukan tanpa org lain sedar.. x ku sangka kau jua bgitu... aku benci!!!!!!!!!!!!!

berubahlah kawan. kau cuma kawan. bukan sahabat, bukan teman aku. apa aku peduli kalau kau nk buat apa pun.. apa yang kau tahu, kau cri aku waktu kau perlu. xubah mcm tsu. tp mengapa aku masih ada sewaktu kau mencari aku, kerna aku masih anggap kau kwn.. x seperti yg lain.. yg suda patah hati dengan kamu...

Ya Allah buangkanlah rsa bersalah yang mencengkam hati aku kerna ada waktunya aku aku etrsepit antara dia dan sahabat. aku tersepit antara mereka. mungkin dihadapan mereka berempat aku kuat. aku masih mampu etrsenyum.. tapi dihati. aku tahu aku x mampu. mungkin aku harus katakan "biar dia dengan caranya. biarkan dia tenang. biarkan dia hancur dek kerna egonya" :'(

hati usah kau tangisi perpisahan kecil ini. kamu lebihmengenali apa erti kawan dan sahabat.. aku akan sentiasa berda disisinya. memerhatinya dari kejauhan agak kamu x terasa keseorangan. kerna aku tahu disebalik hati mu terselit rsa kasih seorang kwan tanpa kamu sedar. aku sentiasa menunggu saat perubahan mu. andai aku tak sempat untuk melihatnya.. aku berdoa agar ada insan yang akan mengubahmu. dan aku akan berterima kasih kepadanya kerna itu. kerna kamu juga seorang sahabat... dan aku, aku akan tersenyum ketikaitu walaupun kita berjauhan...

0 comments: