BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 22, 2010

warkah buat danny 2

Teman,
Tak pernah terlintas dibenakku untuk menjauhi kamu
Jauh sekali untuk membutat hati mu terluka
Aku juga manusia
punya hati dan perasaan
adakalanya bingung dengan perasaan sendiri
Oleh sebab itu aku menjauh
Aku bukan siapa2 Danny
Aku bukan orang yang selalu ada utk kamu lampiaskan ego mu
ketika kamu bersamanya pernah kamu terpikir
aku di sini terluka
kamua tak pernah sedarkan?

Teman,
aku juga bukan wanita cantik
yang sering ada di sekeliling mu
yang takkan benarkan kamu kesunyian
namun aku tahu
jauh disudut hatimu
kamu keseorangan

Teman,
Sedarlah, ego mu tak kemana
leburkanlah ia sedikit untuk kamu lihat keindahan persahabatan
untuk kamu nikmati apa itu kemesraan

1 comments:

Cik Dyra said...

hehehe...i think i know who dats danny....hehehe