BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 21, 2010

mix feeeeeeelllinggggggg

bila menyentuh bab rumah aty aku sayu.. banyak yang da sedia maklum dengan prangai ku yg satu ini. minggu ne aku sedar, banyak yang menuntut aku tuk lebih berada di sini berbanding di rumah. berada di sini dan melawan hati sendiri bukanlah sesuatu yang senang tuk aku lakukan.. pernah aku x blik minggu tuk kononnya hendak study, malangnya apa yg masuk x sma dengan apa yan aku baca. minggu ne perasaan aku kuat tuk balik ke rumah.

walaupun mak da bg green light tuk balik ke rumah dan memandangkan aku ada klaz pada sabtu pg, mak sanggup tuk menghantar aku.. aku sayu.. rasa bersalah menyelubungi seluruh hari aku. x blik, mcm seksa diri. balik, aku kesian kat mak nak kena anta aku awal... oi tension larhhhhhhhhhh.. mcm nk menjerit aku pagi ni.... (crying)

sabtu ada xtra klaz account.. mntax2 la minggu ne dibatalkan.. ya allah plez.. not this week. plez help me. ahad da quiz pad 190 (public admin). plez YA Allah. plez..
bnda2 mcm ne lah melemahkan semangat aku tuk g klaz. nasib baik pg ne klaz economi klaz yg bez.. kalau pg ne klaz account? x ke rosak mood aku satu ary? addoyai bukan x mo trima kenyataan as a student i must di this, do that but... arrgghhhh maybe this week aku da byk kerahkan tenaga dan pemikiran tuk bersedia tuk kuiz dan presentation.. dan myb ak sebab tu jadik cenggini. YA ALLAh tabahkanlah aku dalam setiap perlakuan aku... berilah aku kekuatan dalam melalui liku2 hari2 aku. Amin...

stakat skrang keputusan aku nak balik!!!

0 comments: