BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 15, 2010

menerima kunjungan yg best XD



first, thanks buddies!!! terbang segala keboringan aku hari ini bila lima orang kawan terbaik aku datang rumah tuk berhari raya. sebenarnya da lama ada yg nak datang... ada sahaja alasan yg aku bagi. bukan x mau trima kunjungan, tapi kadang2 aku sendiri keluar beraya hihihihi maaflah tentang tu



ceritanya bermula apabila petang tadi aku dapat panggilan dari Syahril mengatakan mereka nak datang. jujurnya aku menjawab " rumah aku kuih raya habis" katanya " kami datang nak beraya ja. bukan nak makan kuih raya" setelah beberapa ketika akhirnya aku mengalah, (bru bgn tduq la katakan) kebetulan sewaktu mereka berlima sampai cmat yg berada dirumah ketika menghntar kak balik, menyakat aku... blushing aku dibuatnya. sekeras suara ku menepis segala usikan namun siapalah aku nak menang dengannya... :P (lawak2 ja kan cmat).



kunjungan mereka amatlah menceriakan hari aku. thanks azman, sean, pern fizi dan syahril.. kamulah sahabat TERBAIK.... ikhlas aku katakan... dan sejujurnya hanya mereka yang berjaya datang jugak rumah aku... lawak2... thn depan aku pkiaq cra lain plak ea...

0 comments: