BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 9, 2018

04.02.2017-10.02.2017

Minggu ni sangat memenatkan. menguji hati dan minda perasaan ku. namun, aku bersyukur atas kurniaan yang diberikan. Aku jatuh, tapi tak sempat tersungkur sbb ada ja tgn2 menyambut aku dr menyembah bumi.

starting 05.02.2018, isnin, meeting sana sini. kak ajak balik sp. but the big thing is Dr ubah lokasi kajian ke TL. aku tak fikir panjang, aku apply hostel terus. n esok tu dapat. alhamdulillah

06.02.2018. selasa. disebabkan kak guna viva, so that again im decide to apply sticker qereta. azmeer tlg tgk kak. alhamdullilah settle rumah m sticker kereta. dinner with lan azmeer n annuar suka3.

07.02.2018. rabu. malam first x lih tdoq berubah tempat sama kut. aku sorang kat opis, kak n eshal p sg lalang. lan n charles kat pusat sejahtera. fifi buat qeja dr umah. meeting lg. rsa cm glemer sat n happy sbb Dr kerap panggil assist him dgn data sbb student master dia nk siapkan qeja. tetiba dpt tau en farouk ada kat usm. so we had dinner. dia blanja tu aku anggap besday treat.. smbang lama gak. thanks. great night.

08.02.2018. khamis. hari ni aku work on skrip n edit slide. meeting Dr ubah slide g. x sempat lunch. nasib baik eshal tlg belikan kuih. janji dgn en farouk nk dinner g malam ni sbb dia dh last. best kuaq. aku stress sgt2 hari ni. tertidoq, but then still nk kuar mlm sbb nk buang stress. wpun en farouk dh pesan "kalau penat rest. esok present" yes aku degil n lapaq. nasib baik jaga kul 4pg buat slide.

09.02.2018. jumaat. alhamdulillah done presentation alhamdulillah. lunch wif the boys again. minggu yg letih tp menyeronokkan.

0 comments: