BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, February 3, 2018

Januari 2018, baru berlau dua hari. Februari muncul kembali. Did I wasted January again? nope. banyak benda jadi awal tahun ni. Bermula pada 2hb Januari, aku dah meeting teruk dengan SV aku. Tetiba Allah hantar dua org yang baik makan malam dengan aku (Kak Nab n Jue) dekat Nurul Ikan Bakaq tu. nak p selalu x lih la. Mahai kut. Alot of presentation and happened/conducted. phew... Look back, aku pun x sangka aku lalui semua ni.


8 Januari, aku tlg kak buat kajian macam biasa di kola muda. Happy sgt jumpa hampir semua org balik. cam besa, aku paling gelak banyak. x sangka juga sebab masuk opis awai tu besa, tapi kuaq opis lewa tu jarang berlaku kat aku. tp januari ni aku byk balik lewat. semua jadi tunggang langgang. tdo makan. but still, i always allocate my time utk family n kawan2. 

sampailah SV aku decide nak aku dok opis kola muda balik. it was funny when we have to decide duration time aku nak dok situ. SV1 kata 3 minggu SV 2 kata 3 bulan. then i decided 2 weeks. DONE. dua minggu ni pun banyak benda yang aku belajar n dapat. banyak depa bantu aku dalam dua minggu ni. banyak juga benda jadi. aku trasa hati dgn J (mayb sbb angin monsun mai kut) dua hari gak la x bercakap. bluek! Then, aku baru tau aku ada lagi sorang senior uitm merbok dekat situ. keciknya dunia! teruih dekat tghhari tu jadi reunion uitm merbok sbb kuar minum kami tiga org. the best part, last day aku kat situ, Allah sampaikan hajat aku nak main dgn anak2 kak zura especially Jelita. 

29 Januari, lagi skali tlg kak buat kajian kat barat daya. kali ni SV bawak jalan2 pusing balik pulau. habis segala sejarah dia cita. hihihihi. dia belanja alot of fun n sedih juga. 

disebalik semua happy ni, sebenaqnya byk juga drama yang jadi. tapi xpayahlah nak hitung negatif things yang jadi. coz surrounding aku skang lagi positif. aku bersyukur di saat genting atau x, Allah sentiasa hantar orang-orang baik untuk happy n ceriakan hari aku.

tengoklah, februari bru muncul 2 hari. pun dah banyak benda jadi selama hampir 48 jam ni. contohnya settle byaq yuran, SV decide suh aku apply RORA. Azmeer buat mkn2 steambot (thanks azmeer) SV decide aku presentation besaq. meeting with ethic board nnt. semua decision ni diambil dlm masa satu hari. yeah it gonna be hectic work la for februari. i better be ready. 

0 comments: