BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 21, 2009

disbbkan kegundahan aty aku, aty lain yg terluka

hari ni aku risau sgt... kepala aku jd berat...
serabut gila aku rasakan
sehinggalah td...

seseorang meminta bantuan ku
dgn cpt aku menolak dsbbkan kepala aku yg serabut
aku dudk menung dibilik seketitka
mata aku paksa pejam tdk lena
aku turun untuk menghulurkan bantuan
apa yg aku dpt hanya perli dr dia

aku trus naik ke atas nk tidur2 ayam
ada yg dtg mengejutkan ku mkn
aku menolak dgn keras
aku patah hati
rupanya dia lbh patah hati
patah hati dgn
dia cuba buat yang terbaik untuk ku
keserabutan yg aku alami untuk tinggalkan rumah
lbh menyerabutkan dia untuk melepaskan aku pergi
maafkan aku
tak terluah dek kata
cuma di sini yang mampu aku coretkan kata maaf
dek kerna aku.. hati lain yg terluka
nk menangis kerna aku
maafkan aku
aku cuba buat yang terbaik
dan aku tahu aku gagal melakukannya

dan bila dia buat yang terbaik aku selalau menolaknya maafkan aku
maafkan aku........
:'(

0 comments: