BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 7, 2009

mimpi yang indah




aku bru dpt idea ni so truskan membaca je la hehhee

terjaga ku dari mimpi yang panjang
ia seakan puisi yang indah
dimana tiada seorang pun tahu apa yang berlaku
kecuali aku
kecuali dia

aku terpesona dengan lelaki ini
bukan kerna paras wajahnya
jauh sekali kerna hartanya
tapi aku melihat disebalik bygnya
terdapat seorang lelaki yang berdiri teguh di bumi
walau dia seorang yg hampir tak cukup sifat
jauh disinar mata nya menyatakan
'aku kuat'
semangatnya itu yang buat aku jatuh hati

aku cuba untuk mendekati lelaki itu
dan aku semakin menghampiri
sejak dr itu
aku berjanji
aku akan berdiri dibelakangnya
memberi sokongan dan dorongan

malangnya semakin aku hampiri
semakin jelas kelihatan ada wanita lain disampingnya
dan aku tahu
aku sedar
wanita itu bukanlah aku
langkah ku terhenti disitu
tangan yang ku gapai tak sampai

ketika inilah tidur ku terjaga
berpisah dr mimpi yang panjang
namun akan aku simpan mimpi ini
sebagai mimpi yang indah
mimpi yang tak pernah berubah

sayang, pergilah
wanita disisi mu itu
lebih layak berbanding aku
:D

0 comments: