BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 7, 2009

kegilaan ku menjadi wkakaka




hampir 3 minggu aku ikut mak ayh g jogging.. minggu pertama aku hanya dpat satu round penuh dkt tmn tu.. minnggu kedua dua round.. itu pun balik umah aku akan penat semput dan terpaksa mkn ubat... tapi minggu ni msuk minggu ketiga.. aku dapat habiskan 4 round tmn... klu ada yg tanya kenapa aku terlampau seronok mestey lah aku ada sbb aku sndiri

bg kuarga terdekat aku. meraka tahu dr kecik dr aku skola rendah aku minat bersukan. bg ayh aku atlit. peluang aku tu8k mewakili seklah dlu sikit. tp aku ttp bertanding acara dlm sekolah. cuma tme aku f3 aku kurang menyertai mna2 acara. first sbb aku cepat penat n semput.. aku ada resdung.. myb itu salah satu sbb knapa aku cpat penat..
setiap kali aku berlari atau buat kerja berat, mesti susah aku nak bernafas.. tp aku rileks la gak bab tak mau layan sgt semput aku ni.. ada yg slalu ckp aku bernafas mcm bunyi kuda bernafas.. ntah apa2...

sbb 2 aku sronok. buleh jogging 4 round adalah sesuatu yg agk mustahil bg aku. itu pun blik td mak risau tgk aku yg susah nk bernafas.. now better... skang aku tnm semangat..

mcm mna pun aku bgn semula dalam arena sukan. aku akan kembali dalam arena aku. sebagai permulaan, aku akan beat adik aku dlm 100 meter than aku akan naikkan lagi jaraknya.. aku da beat ayh dlm 100m tp aku sendiri faham.. tenaga adik aku x leh lawan. dia mmg jaguh bg aku. cuma yg aku hairan kenapa dia tak nak msuk satu pun acara sukan. aku tahu dia berpeluang. mungkin dia malu nak mengetangahkan baat dia. ntahla...

alhamdulillah. dulu aku rasa aku tersangat lemah sampai aku sendiri da putus asa dlm bidang ni. tima kasih tuk semuanya

0 comments: