BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, April 4, 2010

banyak yang berlaku kat ako minggu lpas n minggu ne
inilah kesannya kalau gelak terlalu byk hahha
slalunya kalau aku ada masalah aku ade trade mark aku sendrik
aku akan kata
ada aku kisah
itu semua hanya untuk menidakkan yang pasti hanya untuk sementara
minggu ne yang sedih, kecewa, duka, semua dicampur sebati menjadi satu
mcm bengongkan ayat aku?
ntahla..
myb ini ujian bg aku...
dan kali ini byk melibatkan hati dan prasaan aku
mcm skang
aku juz rsa aku nk tdo ja n jaga esk ari nk mulakan ari baru
kalau di pk logik akal mampukah aku?
melupakan apa yang terjadi dan sedang terjadi mahupun yang aku rancang akan terjadi akan aku lupkan mcm tu jea?
kisah aku kdg bukan mcm buku
jika da rosak boleh tukar buku baru, tak..
iya
aku memilih untuk menjadi aku
aku memilih untuk menjauh
se hingga sekarang aku masih belum mampu lakukannya
aku silap langkah
yes!
but salah kalau aku katakan apa yang terjadi ni buat aku kesal
no!!!
aku tahu sesuatu sedang mengajar aku..
aku harus kuat. aku harus cuba mengawal semua ni
semuanya semuanya seolah2 nak diselesaikan dalam satu masa
test bla bla bla
nmpak sgt mcm byk..
bohongla kalau aku kata aku tak tension
tipulah kalau aku tak rasa mcm nk nanes
aku pun manusia gak...
aku selalu pegang pada ayat ne untuk jadikan aku kuat seketika..
when problems put u in tough situasion, dont say why me juz say try me!

da byk yang aku melalut kat sini
so gud nyte...
semoga esok aku adalah yg terbaek

0 comments: