BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, April 4, 2010

doakan yg terbaek

ok
now aku seda aku hanya leh doakan yg terbaek tuk dia
itu ja yang aku boleh buat
ini yang boleh aku tlg
meskipun aty ini terluka n sakit
aku rela dan redha
insyallah

aku sedar semua ni bab aku taw dia sakit
biarlah
pergilah andai itu yang buat kwn2 aku lebh tenang
beradalah dimna mereka rsa mereka harus berada
tapi ingat ini ye kwn2 ku yang mna akan pergi next sem mahupun yang mahu pergi kini,
kamu semua sentiasa dlm doa aku
n yang paling penting kamu semua takkan terganti di hhati ku

ramai yang akan pergi
opss bkn pergi
yang memilih haluan sendirik
meskipun aku sedih
guys...
u all neva b replaced
aku akan ada tuk semua.. insyallah kalau itu yang mampu aku buat...
aku akan merindui kalian...
for my junior2
u r welcome to UiTM

0 comments: