BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 3, 2010

sakitnya mencintaimu

aku bukan kesal mengenalimu
malah aku amat bersyukur..
mengenali mu adalah perkara yang terindah pernah berlaku dlm idupku
terima kasih kerna menyerikan lagi hari2 ku
iya....
sejak ari kita 'berkenalan'
perasaan geram bertukar rsa
walaupun kita bertengkar, bertegang urat dgn bnda remeh temeh
aku ceria, aku gembira..
tapi...
senyuman yang terukir di bibir ku tidak lama
aku dapat tahu dr org lain
bkn dr kamu sndiri
kamu akan pergi
hati aku hancur
kawan mana yang mahu lihattemannya pergi?
sungguh jika perasaan ini dapat aku balikkan.
aku rela melepaskan kau pergi
demi kebahagiaan kau
namun apa yang aku rasa
amatlah bertentangan dgn rsa hati
aku tak ingin kau pergi

aku nmpak perubahan dirimu
mata mu tak lagi menyinar
sungguhpun kau berusaha membuat org2 dikeliling mu gumbira
tapi padaku
kau buat aku benci padamu
kalau kau pk dgn membencimu
aku akan kuat melepaskan kau pergi kau salah
yes!
adakalanya aku sendiri yg membuat kau membenci diri ini
untuk apa?
untuk aku menutupi rasa ini
untuk aku melindungi rasa jatuh hati
sekarang baru aku sedar
mencintai mu menyakitkan
dan yang lebih memeritkan
hanya kau penawarnya
aku mahu kau tahu
kalau ada yang pernah aku menyakiti atau melukaihati mu
percayalah
aku lebih merasakan sakitnya dan peritnya

0 comments: