BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 5, 2010

ku lihat langit
aku pandang awan berakan
ku lihat bulan tanpa bintang
beginikah aku tanpa dia
ini aku yang dulu
semua berlegar2 dlm pkran aku mnjd satu
aku try wat yg terbaik
tapi....

blah ar
sapa aku kan
semua ayt2 aku pun lbh kurang sama ja
baik aku jd aku yg aku kenal
wat tension pala otak aku jea pk cintan cintun ni
nk wat cmnakan
lumrah la mnusia mahu mencintai
yg x bez
knapa la bila aku trasa ingin mencintai
sumthing happen and burn it
yeah!
when some one broke ur inside
ur in ruined
and im gonna suffer

aku benci tiap kali jd cmni
dulu aku kuat
tapi skang hati aku memberontak nanes
blah ar semua ni
skit otak aku
aku da nk final
eeeiiiii
sebulan ja lg
then aku akan ke kl
time tu bia aku lupa semua ni
aku pasti lepas tu aku takkan jumpa dia lagi
kecuali itu yg tertulis untuk aku

0 comments: