BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, June 11, 2010

marah sedih kecewa geram

saya sedih
kejap saya marah
n saya kecewa
termasuklah geram

saya sedih bkn sebab apa yg berlaku hari tp sebab beliau tiada dimana hari ini beliau patut berada... saya sedih sbb beliau tdak turut serta.. ketiadaan beliau buat saya sedih kerna harus tersenyum tanpa beliau

saya marah marah apabila alasan tdak kukuh diberikan untuk jemput beliau dilain msa. saya marah bila beliau harus 'dikorbankan'dari turut hadir demi menjaga aty org lain. saya marah bila memikirkan beliau telah cuba untuk buat yg terbaik untuk saya dan untuk mereka. saya marah apabila saya tanya apa salah beliau diperlakukan begini. jawapan mereka demi menjaga aty.

saya kecewa apabila keputusan harus diturut tanpa bicara. saya kecewa apabila diputuskan beliau tidak ikut serta. saya kecewa ddengan mereka yg sanggup memperlakukan beliau sebigini rupa. apa salah beliau?

saya geram. saya x mahu hadir kalau beliau turut tak hadir. saya mogok.

0 comments: