BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, June 24, 2010

rsa cinta yang tak terluah dek kata

teman.
setelah sekian lama aku menunggu menanti dengan penuh rasa sabar, hari ini aku lelah untuk menunggu. ucapan cinta yang tak terluah dek kata, aku biarkan ia menjadi mimpi indah. aku biarkan ia menjadi debu yang terus bertebangan di udara. di sekeliingku. ku biarkan ia menyelimuti diri ku sebgai angan tak sudah.

teman,
andai rasa cinta cintak ini tak terluah dek kata,
aku rela berdiri di sisi mu sebagai sahabat,
malah aku lebih bahagia kalau aku terus menerus memegang title sweet friend forever bersama mu.

teman,
aku ikhlas berada di samping mu
bukan kerna harta, bukan jua kerna nama.

sahabat,
hari ku penuh dengan usikan mu,
membuat ego ku tercabar.
membuat aku rsa tak senang.
tapi kamu sahabat lebih mengetahui siapa aku.
rajuk ku bukanlah lama.
usikan mu yang membuat aku bangun hari ini.
senyuman ejekan mu yang membuat aku berdiri teguh di belakang mu
kalau dulu pernah kamu luahkan
'aku tataw apa nak jadi ngan ang kalau aku tak dak nanti'
tapi kini aku yakin,
kamu bole lepaskan aku berjalan sendiri.
thanks sahabat.
thanks teman..
pergilah..
kamu tak perlu lagi ragu-ragu untuk tinggalkan aku di sini.

0 comments: