BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 22, 2010

Ya Allah,
alhamdulillah... terima kasih tak terhingga
KAU kirimkan mereka sebagai teman dan sahabat yang sering berada di sisi
yang tanpa sedar
ketika hati ku mengias terluka mereka ada menyembuhkannya
ketika aku jatuh. mereka memimpin aku tuk berjalan semula...
hebatnya mereka... tenangkanlah hati dan minda kami seperti mana KAU tenangkan orang2 yang beriman terdahulu..

YA ALLAH.
malam ini, terasa diriku sangat lemah...
ketika aku melihat bulan, ketenangan hanya sebentar namun aku bersyukur
keluhan dan titisan air mata menemani aku di malam ini
sedangkan aku sedar, hri esok byk menuntut kudrat ku...

YA ALLAH,
mlm ini aku terbyg keluarga, aku terbyg guru-guru ku lect2 ku..
aku lihat harapan mereka hancur berkecai kerna aku... sekaliannya, airmata menitis lagi. adakah ianya peringatan untukku?
mlm ini aku menoleh kebelakang. aku lihat keputusan terukku. serta merta badan ku luluh lemah.. pada mak aku adukan.. setiap mlm aku belajar tapi mengapa aku tidak sepandai dan secerdik mereka sedangkan aku faham apa yg di pelajari.. aku tangisi ditemani mlm bulan x ditemani bintang...

YA ALLAH
bantulah hambamu ini...
seseungguh aku bernaung dengan kebesaran MU, YA ALLAH..
berusaha sudah kali ini yang tinggal hanya tawakan dan pasrah

0 comments: