BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 27, 2010

kisah aku, kamu dan mereka

p/s: kisah pendek dari aku. almaklum la x dak qeja pg2 ni.. cuti plak kn.. hehe mcm besa cita aku akan dikaitkn dgn realiti kehidupan aku.. malangnya ia x btl.. lantaklah kn.. ukies ckup aku mmbebel...

teman.. 
malam ini aku menangis... tahu kenapa kerna malam ini aku teramat merindui mu.. rasa ini sejak sekian lama aku pendam tanpa pengetahuan mu. sakit menanggung rindu hanya aku yang tahu. air mata mengalir tanpa sedar. hati aku bagai direntap tika kamu pergi dari aku. malam ini terbyg kisah lalu. kisah aku kamu dan mereka

detik itu masih ku ingat. aku sering memehatikan benda hijau.. kerna hijau amat aku minati.. dan hanya kerna kaler ini kita bertengkar. semuanya gara2 aku menegur pensil mu yg berkaler hijau.. itulah perkenalan kita. tanpa ucapan hi atau apa2 sebagai pemanis kata. cerita tentang kita usah ditanya kern semua tahu tentangnya. pantang bersua pasti tercetus sengketa. bagaimana pun sengekta yg merapat ukhwah antara kita. gosip cerita mereka tentang kita sering merisaukan aku. dan yg paling menyakitkan ia buat aku sedih.. dan aku sering bersabar.. menidakkan semua cerita sehingga lah kini

walau kita saling berjauhan aku tetap rindukan mu sahabat kerna kamu yang sering ada disisi. sahabat yg sering membuat susah ku menjadi senang. masih ku ingat lagi. aku menelefon mu hanya kerna keputusan peperiksaan kita yang teruk. yeah aku menangis diketika itu dan kamulah menghapuskannya. kamu tahu kerinduan ini lebih kuat kerna satu karya aku terpaksa aku lupakan kerna rahsia karya itu tlah dibocori. melalui karya itu aku ekspresikan cinta ku pada mu. mereka yang ku anggap teman rupanya lawan semata. aku sedih babe. 

aku sedih kerna aku masih ingat rajuk mu hingga sebulan kita tidak bertegur sapa. itu yang membuat aku tak sanggup. dan aku takut jika ia berlaku lagi... sejujurnya rsa ini ingin aku luahkan pada mu. setiap kali aku ingin berbuat begitu minda ku sering menidakkan yg benar dan hati pantas menipu diri hanya kerna aku memilih sahabat dari cinta. bagi ku cinta boleh dicari tetapi sahabat, xkan terganti

0 comments: