BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 19, 2010

yang bernama sahabat

seperti yang ku jangka terjadi
aku tewas sekali lagi
mengharapkan luka lama sembuh kembali
namun apa daya ku
mencintai mu, tiada galang gantinya
biarpun pada mulanya
kau ku benci
kau ku tolak ke tepi
kerna pada waktu itu kau hadir untuk menyakitkan hati
hari demi hati benci menjadi tali ukhwah antara kita
persahabatan yang terjalin kejap menjadikan kita bersatu

bersatu.. itu kataku
pada ku ia cinta
pada mu, aku tetap sahabat yang satu
kata mu, aku bkn galang ganti walau apa pun
aku pegang pda kata2 mu itu
jiwa ku menidakkan segalanya
padanya, hanya kamu cinta matiku
smpai satu ketika
aku ternampak kau bersama dgnnya
air mata ku mengalir smbil bertanya siapa dia
dgn nada tinggi kau berkta
itu bkn urusan ku
kau tinggalkan aku sendirian

sahabat...
hati mna yang tak sakit
hati mana yang tak luluh
tika hadiah hari lahir mu aku siapkan
tika hari kepulangan mu aku nantikan
aku terima berrita kau bersamanya :(
namun segala rsa ku tahan
hanya kerna kau sahabat
hati aku menangis setiap kali kau bercerita tentangnya
namun bibirku tersenyum dihadapan mu
jika kau melihat dengan secebia rsa cinta pada ku atas dasar sahabat.
mata ku tak pernah menipu kamu..
mata ini sentiasa menceritakan betapa
aku
sahabat mu
sentiasa mencintaimu...
kamu..
yang bernama sahabat

0 comments: