BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 6, 2011

bila rindu menggamit kenangan

kenangan silam aku dan dirimu
datang kembali tanpa ku pinta
terimbau kembali tanpa ku duga
menggamit memori seribu luka dan tawa
hilangmu kini tiada berganti
tanya ku pada diri
sampai bila harus ku menanti
pada mereka ku khabarkan
pilihan mereka pilihan ku
pada aku selagi kau tdak dtg kembali
aku akan tetap dengan pilihan mereka
tak ingin aku hidup dengan byg mu
tak ingin aku tercari-cari wajahmu
kerna aku resah tiap kali begitu
tika kamu ingin aku lupakan]
semakin kuat pula ingatan ini pdamu...
kenangan pergilah...
agar aku tdak lagi merindui dirinya
agar aku tak lagi tercari cari bayangannya
dan agar aku tak lagi terigau wajahnya
pergilah kenangan
pergilah bersama memori ini
kerna aku tak ingin lagi menanti dan kern ku x ingin lagi merindui

0 comments: