BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 1, 2011

terkejut dengan perubahan diri sendiri 2 3 minggu ne...
aku tak tdo mlm sbb study??
muka aku ne tak tdoq sbb study???
org yg x kenai aku pun leh gelak baca.
alasan pda mulanya aku x leh study bila keadaan Agak kelam kabut. nk2 kat ostel ne..
aku kena tunggu keadaan tenang..
mcm skang
diorang semua da tdo
aku sorang je berjaga...
keletihan buatkan aku sentiasa tdo awal.. 930 mlm je aku da bari atas katil.... lepas kul 12 slalunya diorang akan kejut aku dr tdo... kira mcm shif la kan...
hahahha
tp yg x bez nya ( ada gak yg x bez)
walaupun aku tdo awal n bgn blik, mata aku sok g klaz konfem2 jg panda n bengkak
hahahahha ini jalan ku pilih...
aku yg x leh blaja dlm keadaan tu
so aku pilih keadaan yg tenang utk study...
:D

0 comments: