BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 1, 2011

da pg2 cmni... tingat lak dulu waktu aku cuti sem, zaman sekolah... masa2 terluang aku tu.. bila aku habiskan masa mcm ni... aku rasa puas sbb aku tak rasa yg aku buang masa sgt.... hehehe
dan paginya aku x tdoq ikut ayah anta adek gi seokolah, den gi pasar... pastu aku akan di rewardkan dengan nasi lemak,...
aku rindukan saat tu

dalam erti kata lain aku lapaq sgt n tingin sesgt nasi lemak kak ani dgn nasi lemak makcik pokpek... saya nak ratah sambal udang byk2...
pastu teringan plak nasi lemak yg mak wat...
perghhhh sluuuurrrppppp
meleleh babe ini bru byg... kalau mkn?
dgn sambal kuah byk... telur dadar separuh msak.
ikan masin yg wajib ada.. nasi pepanas.. wahhh laparnya... cepatla pg
walaupun aku sedar akiu takkan dpt semua tu di sini
aku bersyukur at least aku tak kelaparan hahahha
tak sabar tunggu cuti tuk saya bersama keluarga dan refill n rehat secukupnya.. sunguh cuti sehari setgh ne saya x nak wat apa2 melain prepare tuk test human resource ngan law....
fuhhhhh
mmg pack jadual aku sem ne
tak sanggip aku tgk board dlm bilik aku ne....
bersusun test quiz ngan saimen aku..
itu tak masuk event yg aku invoved...
dkat calendar aku saja da byk pen biru yang naik menandakan tarikh tu ada bnda yg aku kena wat...
x larat aku nk update kerja kat board tu...
bila aku tersnyumde ngan penuh ceria menghilangkan satu kerja di board, x lama lepas tu akan berkerut balik muka aku bila terpaksa tulis dengan penuh 'senyuman' point tuk kerja aku yg diberiiii
inilah rutin hidup seorang pelajar...
kalau org kata aku bertuah belajar di sini kerna rumah yg berhampiran dengan kampus aku akan kata
ya! saya sgt bertuah.....
hampir kul 6 pg da oi... x tdoq g klaz kul 10 pg lak.. da la lapaq.. haishhh
kalau kat umah sah2 kul 3 pg td aku da grg nsi.. huhuh.. cepatlah jumaat muncul... saya nak blik umah.. mam byk2...
seminggu kat sini mcm dua minggu masa berlalu... huhuhu.... alhamdulillah sok rabu then kamis.. jumaat muncul insyallah
aduyai.. camna la sir terpikir nak wat test ngan praktikal ari jumaat..
cam taw2 aku nk ponteng ari tuh...
hehehhehe
kih2 nite

0 comments: