BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 28, 2011

7km

wow! i made it... 7km jogging @ KCS stand for Kelab Cinta Syang... mula2 aku rsa ok aku lih buat sbb aku pernah jogging jln tu.. so mcm x dak msalah la kt aku seawal 645 pg kami da start berjogging bermula dr umah atas arahan jurulatih iaitu pakteh. hahaha "okay dr umah semua org mesti start jogging sapa x jogging dia kalah.."
mcm tu la gamaknya.. yg penting dia sorang ja yg ceria bg arahan yg lain kami yg peserta ne da penat .. mak steady ja cm x dak apa2 pun.. yg mncabarnya selama ne berjogging atas tar so x bg byk impact kt aku. ne ha amik kau berjogging atas rumput golf pagi2 gila kentang berat kaki aku nk langkah! bila aku da start speed mula dada aku pam nafas x btoi. n frankly type aku rsa nk pengsan bila kt ujung jln. a lot of psychology td.. aku ingat da nk smpai but then.. pakteh bwak laluan lain.. mau x mau aku kena ikut gak pasai aku lupa nk cross kt mna yg paling dekat.. gpun x bez r kn kalau aku men tipu.. mujur juga teh ngan kak bwak basikal. dan bergilir2. kira sapa x larat nek beskal.. sku ujung nk blik bru aku naik bsikal.. pheww tyme tu gila ubi kentang ubi kayu segala2 ubi lah aku penat... part yg paling.. ermm part bila blik breakfast semua org mkn nasi lemak... nasi lemak ngan aku, huh da mcm isi ngan kuku da..

bak kata jurulatih ini adalah latihan, smpai ja umah duk mkn ttba ada announcement yg mengatakan minggu ke tiga lepas raya kami akan jalani ekpidisi ke Gunung Jerai.. nk pnjat berjogging n mkn lunch kt atas.. aku awai da kata " nad jd rescue team" nk naik gunung jerai ngan keta pun aku cuak ini nk berjln naik atas, mmg x la kn ngan aku. silap2 depa da smpai ataih aku duk kt kaki gunung jerai.. mak kata "apalag gunung jerai je pun" itu sbb mak x penah naik lg Gunung Jerai. bg yg da naik tahu la mcm mna jlnnya.. tp mak mmg kuat

bak kata pakteh mak ja lulus ujian rini.. y7g lain semua failed sal nek beskal n ada yg jln jln ja.. aku la tu .. hehe but aku jogging gak na. smpai umh siap leh perah rmbut g.. bulih bygkn x cmna peluhnya aku td.. xpa tu semua toksin tension aku.. merebeh la kuaq hahaha

ada satu aksi yg sempat dirakamkan .. jap g aku upload.. hopefully rncangan nk daki gunung jerai tu jd... okey ne video tu

0 comments: