BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 12, 2011

antara 2

malam ni mengalir juga air mata kekalahan aku dengan semangat sndri tika cuti hampir menemani diri... kwn2 aku tgh sibuk cri umh sewa (walaupun sem ne x abis g) aku bukannya x puas aty tp cm pelik sesetgh pemilik umh yg KEDEKUT dan CEKIK DARAH.... secara amnya aku akn abis sem ne lam awal bulan 10 n msuk lik sem bru hujung bulan 11.. nk taw apa tuan umh tu kata bila kami nk sewa bulan 11? katanya, rugilah dia kalau kami sewa bulan 11.. sbb bulan 10 t umh dia x dak sapa nk sewa.. sebulan je der ko nk rugi pun.. bkn sethn.. agk2 ar.. da la sewa ikut kepala mahal lak tu.. ko suh kami bayar satu sem plak.. ko ingat semua yg duduk situ dpt ptptn? mak bapak tanggung?

*stop crying Nad

aku tak pernah g bercuti ngan kenkawan aku.. bru sem depan rncang nak ke suatu tempat bercuti bersama mereka beramai ramai... aku seronok kumpul duit walaupun aku terpaksa catu duit semata-mata tuk g bercuti.. aku ne da la payah nk kuar, payah nk tggai family...tut2 jd cmni lak

*sob3

skang aku kena pilih 1 antara 2.. pergi bercuti n wat dunno kat duit sewa umh n pk cara lain, xpun x yh g bercuti n duit tu buat sewa umh. sedih aku... aku tulis sekadar meluahkan perasaan aku. kdg2 aku rsa sgt idup aku ne susah smpai aku penah tnya bila aku nk senang? akan tiba hari tu? aku insan yg lemah yg kdg2 bertanya mengapa ia terjadi pada aku pada org sekeliling aku.. yes i'm proud to be me..i'm proud to be who iam but skang hrmmm ntah la... setiap kali aku ingin merasa keseronokan pasti ada sesuatu yg menghalang... *okay pkiaq positive nad... myb kalau hg buat jugak ada bnda buruk nk jd...
 try to close my eyes for a while
*_____*

0 comments: