BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 3, 2011

result

seperti yg ditunggu tunggukan harilah result aku kuar.. agk nk maghah dan sedih menunggu email x dapat sedang membe2 yg lain lbh dulu mengetahui result mereka.. fikiran aku mula dok pkiaq mcm2.. sebelom tu la aku da ke hulur ke hilir risau. pastu terniat tgn aku p klik kat spam msj.. tgk2 ada..

dgn penuh ketaq aku gatai p tekan cepat sgt.. zapppppp kuar depan skrin result aku.. tyme kt kul 2 pg.. kak duk men msj. mak bru tdoq. dgn bismillah aku skrol pelan2 tgk.. hati aku berjerit girang bila tgk semua lulus alhamdulillah... mmg slama ne aku tgk yg tu ja pun.. elok aku nk tutup skrin aku bru tingat aku lupa tgk bpa A B ngan C.. x sangka aky ada 2A hahahaha aku sujud syukur pada Tuhan.. Alhamdulillah. subjek yg slama ni aku kena maghah yg aku tkt aku lulus gk. syukur aku panggey aku usha lg.. ouh aku x dak C.. pastu mata aku tertgk pointer.. biaq btoi... emel ni tipu aku ka? aku ketuk2 lu skrin lappy aku ne.. aku terkejut tergamam trus aku kata mak! mak aku jaga.. kesian mak aku. terkejut dgr aku menjerit... alhamdullillah... mak pun sonok ngan kak.

lepas tu da aku tgk pointer cm tu.. aku tingatla janji ayh.. inilah masanya ku tuntut janji manismu.. bg yg da lupa apa yg ayh aku janjikn.. ni dia


da smpai msanya ku tuntut janji ini. tp bila memikirkan harga dan juga bnda2 lain. dengan ini (sat nk cek ada ayaq mata dak, ok dak, so aku ikhlas) start blik.. dengan ini saya menolak perjanjian ini dengan rela ati atas sbb2 tertentu. thanks ayh kos pernah twarkan hadiah ni.

aku ingat lg waktu, aku jln2 ngan ayh kt pasaraya ttba aku nmpak camera ni... aku ni mmg suka amik gmba. so aku cmna la ngan camera ne. aku nk sgt2 msa yg sama gk aku tgh exam.. bru 2 paper aku lepas.. ada 3 g duk tggu. dlm keta aku pkiaq mna duit aku nk cri nk dptkn duit tu.. da aku buntu sgt, ayh kata kat aku, x yh dok pkiaq p jawab exam elok2 bg dpt markah elok2 ayh beli kat aku. syaratnya ku terima.. dgn keadaan lg 3 paper terakhir yg straight day mmg aku tension cuak semua ada.. mampu kah aku? tggal paper tggai utk camera ni.. da la carry marks x perform. berbekalkan semangat nk dptkn bnda alah ne, aku usaha gk. cm besa x tdo mlm aku.. hari terbukti hasilnya.. aku mampu!

alhamdulillah ku sujud syuku pada MU ya ALLAH

0 comments: