BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, April 1, 2011

buat ISS

maafkan aku.. bukan niatku untuk melampiaskan semuanya di sini. suda ckup peluang yang aku berikan sudah cukup masa yang aku peruntukan dan suda ckup juga nasihat aku taburkan. mengapa? mengapa! mengapa setelah aku korban sedikit kasih syg buat seorang insan yang tak pernah aku kenal siapa dia yang tak pernah aku ketahui asal usulnya hadir ke dalam keluarga ku. ku buka ruang seluasnya untuk menerima kasih syg keluarga ini
ya! semakin aku mengenali kamu aku tahu ada sesuatu di sebalik kamu. aku berusaha menguba mu menjadi yang lebih baik.. apa yang paling menyakitkan aku terpaksa mengalah.. ya aku menangis. mengalah sesuatu yg memang hak aku, amat menyakit namun pada aku itu tak mengapa kerna kamu lebih memerlukan kasig syg ketika itu.

hari demi hari aku kerna aku bertekad kau akan berubah.. kau harus diberi peluang  dan aku sekali lagi membawa diri dan hati.. tapi sekrang lihat apa yang kau tlah lakukan. lihat!!!!!! setelah kau berubah mengapa kau hancurkannnya dalam sekelip mata.. kenapa!!

jika aku punya kekuatan jika aku punya keringat kau pasti ku cari. menuntut segala janji menuntut segala kata menuntut segala perubahan yang pernah keluar dari bibir mu tapi siapa aku.. hanya hawa yang tak punya keringat yang kuat. aku sedih melihat harapan keluarga aku hancur musnah aku marah kerna meletakkan segala peluang tuk kau dan kau musnahkan begitu saja. dan aku lagi marah bila a dari awal aku cuba meneydarkan semua org ttg ko tapi aku x boleh kerna pengaruh kau begitu kuat. bukana ku lupa p[ertolongan kau. bukan aku lupa ayt kau hidup mati nak jadi bangkai ko x penah susahkan org
semua aku ingat ISS semua... tapi kena pernah ko mintax tlg.. bru ko sebut family? mcm tu? pergi mam***

serasanya kau masih punya peluang. aku bukanlah manusia yang kejam tuk melihat ko berubah. kau masih banyak masa. masih banyak.. selagi nyawa masih ada kau byk peluang. ingat TUHAN sentiasa membantu umatnya yang menolong dirinya sndri.. aku, sejauh mana marah aku pada kau.. sel;agi kau masih kata nak berubah, kau masih ada aku. aku akan tlg... XD tp jika itu bkn pilihan mu.. langkahlah sejauh mungkin dari aku...

0 comments: