BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, April 1, 2011



mengapa hati mula terusik tatkala kau dtg menyapa ditiap hari hari ku
mengapa hati mula berkata cinta tlah dtg mengetuk jiwa
bila minda mula berkata binalah tembok cinta agar aku tak terjebak di dalam
aku menutup mata
mencari sesaat ketenangan sesaat kekosongan
bayangan mu menjelma
ketenagan yang ku cari menggamit sanubari
seketika ketenangan itu di rentap dari ku
muncul pula wajah mu bersamanya
hati ku patah
hati ku punah
mata ku kembali terbuka
lantas seketika minda berfikir semula
sepadankah kita?
hati mengatakan "ya"
namun tidak pada minda ku
aku keliru

mengapa berat ungkapkan cinta
pada hati yang ada
cinta, terasa ada
untukmu
tapi aku begitu takut tuk meluahkannya
kerna aku takut akan kehilangan mu
kern itu juga aku memilih tuk berdiri sebagai sahabat
agar aku tahu
agar aku lebih yakin
kamu sentiasa disisi sebgai sahabat
kerna bila suatu hari nanti kita berpisah
biar hati ini terluka kerna perpisahan sahabat
bkn perpisahan sepasang kekasih
kerna pada ku kekasih boleh berganti
tetapi sahbat seperti kamu
tiada berganti

hati, tegarkan pucuk pangkal hati mu
agar kata tidak permainkan cinta
pada minda, cekalkan jiwa
agar aku tidak lagi terluka
biarpun ada yang kata aku takut untuk mencuba
mungkin ya
kerna itu ku memilih tuk terus bertahan

aku tak pasti jika kamu merasa yang sama
aku bukan nujum yang boleh minilik hati mu
aku tak tahu
hanya jika kamu merasa yang sama
usah katakan
usah ungkapkan
berikan aku kepastian agar aku tak lagi keliru
agar aku tidak lagi buntu
dan yang paling penting
agar aku tak perlua lagi menunggu
kamu<3<3<3

XD

0 comments: