BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 6, 2011

sabar dan teruskan perjuangan

aku baru habis speaking muet pg td... awalnya pukul 730.. alhamdulillah. aku serahkan segalanya pada TUHAN... sedari awal 600 pg aku tak tdoq, aku g gak klaz...dan aku agak kecewa bila hr quiz aku gagal dpt markah terbaik... ya aku sgt kecewa dgn diri aku. mujur sja aku ada kwn yg sering beri aku semngat dlm erti kata lain berletiaq... aku cuma ada seminggu lg tuk aku kutip markah tuk carry marks aku.. phewww seyes aku sgt takut aku tak mencapai target walaupun aku masih sedar dan ingat subjek bel aku berpotensi utk repeat.. ikut rsa aty mmg aku nk ngis.. tp bila pk, itu x menyelesaikan msalah... so blik ja klaz td mean by now aku tulis semua ne buat pelepas rasa.. byk bnda menanti aku tuk next week:


  1. antaq saimen eco 
  2. test hr
  3. quiz eco
  4. test acc
  5. test eco
  6. muet
  7. dan kalau dx salah final bpc
then, FINAL EXAAM SO IT MEANT START COUNTDOWN YAY!!!!!!!!!!!!!!!
persoalannya, adakah aku mampu tuk hadapi semua ni pada minggu yang sama hanya dibezakan dgn jam dan mampukah aku tuk mengutip sisa markah terakhir buat bekalan tuk final? ya! aku risau, aku RIMAS... bak kata nana kalau study tyme konfem2 x msuk dlm pala otak aku

conclusionnya da basuh bju da tulis blog, da on9 fb, da ber+ penat... tidoq puas2.. bgn nnt mndi mkn STUDY WAT SAIMEN

sgguh berkeyakinan dan ceria.. XD

0 comments: