BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 2, 2011

must be in-line

hari berganti hari. tanpa sedar aku semakin menuju ke garisan penamat.. hanya tinggal 14 hari bersamaan lagi dua minggu sebelum aku final exam. ya. aku takut.. aku tersgt takut jika aku tak penuhi target. aku sgt takut impianku tak tercapai. dan yang paling aku geruni jika janji tak ku penuhi. aku harus dapatkan diploma ini. aku mesti!

nadiahhh...
walau apa pun yang jadi lepas ne.. aku aku tahan rasa untuk keluar.. ckuplah aku da berjejes dua hari lepaz.. ckup2lah tu aku bergembira. masa takkan menunggu hang nad. ingat.. hg bukan genius macam kakak. hang bukan pandai mcm icka.. tapi hg bukanlah bodoh untuk dapatkan semua tu. hang da berusaha sejauh ne nad. perit jerih tekanan kau sorang yang rasa. sakit suah tension hanya hang yang tahu... ketension kau lepazkan pada game keta.. hang kurangkan dgn bernakal dgn nana dgn mira icka fai.. hang ada kwn2 yg faham hg.. mereka ada cara mereka tuk blaja. mcm tu juga dgn hg. kalau lepaz ne hang nak keluar tengok wayang ka apa ka ingat 14 hari bukan la dan bukanlah juga bererti hang tak leh keluar. pergilah lihat bumi TUHAN pergilah tetapi sejauh mana pun hang p, ingat hang ada janji yang perlu dipenuhi hang ada impian yang perlu dicapai.. pintaku stay in-line NAD. kamu tahu apa yang perlu kamu kecapi.. kamu tahu apa yang kamu inginkan.. jika dahulu kamu digelar minah kalut ingin kecapi semua di poli sekali lagi kamu terima gelaran tu NAD dan sekali lagi kamu diminta bertenang dan tak usah memaksa diri. dan org2 ne fahamkah perjuangan mu? mungkin ya dan mungkin juga tidak... dan mungkin juga mereka betul.. aku tak perlu tergesa2 memiliki semuanya kerna aku da pun memiliki semuanya.. diploma hanya sebagai jaminan untuk aku penuhi janji dan aku sentiasa berlari ke arah itu. maybe aku perlu katakan ini "i maybe too fast but i'm not too furious" XD

aku bkn seperti yang mereka sangkakan. untuk berubah itu aku.. dan untuk decide apa yg terbaik untuk ku itu juga aku. hal nk keluar tgk wayang lepak berkelah itu aku. dan untuk memilih berjaya juga itu aku.. 14 hari bukan lama.. aku ada satu lagi peluang untuk keluar dan di ajak. dan aku inginkan sgt sbb mmg cita tu aku nmk tgk. but it depends on my self. jarak masa yang aku keluar juga amat dekat. tapi kalau aku tak lakukannya sekarang bila lagi hari semakin suntuk.

nad stay in-line itu ja yg perlu hg buat yg lain tawakal pd ALLAH SWT

0 comments: